9 okt Hervey Bay

9 oktober 2015 - Tin Can Bay, Australië

Vanmorgen was ik  iets later wakker wat wel lekker was.na ontbijt ben ik naar hervey bay gegaan.waar ik weer bijna omver gelopen werd door ibis.

heerlijk uitgewaaid op de pier en genoten van een pelikaan op een lantaarnpaal en vissende mensen in de gaten hield of hij ook een visje kreeg. het waaide  behoorlijk en een meeuw had moeite met er tegenin te vliegen,Hierna ben ik over de esplanade gelopen waar een papegaai in de boom zat waar ik langs liep.

Daarna ben ik een museum ingegaan ter voorlichting over haaien .waar ik naar binnen  mocht tegen een kindertarief hihihi.

hierna even een spar binnen gelopen aangezien ik vanavond hutspot zou gaan maken met een gehaktbal.

toenik dat gedaan had ben ik nog langs een museum gegaan wat een dorp is uit de jaren 1800 .alles orgineel wat men in dagelijkse gebruik hadden.Daarna terug naar jans en carl aangezien het begon te regenen

na een heerlijke kop koffie gedronken aan de hutspot begonnen en was geslaagd.

en alweer een dag voorbijP1020310P1020314P1020330P1020338P1020347P1020332P1020348P1020369P1020402

1. Jansje:
    9 oktober 2015
    wat is een spar Ank? toen ik jong was, was dat een boom, wij hebben nog geen regen gehad, erg warm vandaag weer have fun