12-9 t/m 15-9 uluhuru /kingscanyon en omgeving

15 september 2015 - Darwin, Australië

P1000652P1000656P1000688P1000698P1000711P1000766P1000803P1000859hallo luitjes.na een paar dagen in de droogte te verblijven zonder internet/(of ik moest 25 dollar per half uur betalen .)weer een berichtje van me.Terug in ALice springs na een paar dagen naast de Uluru national Park gezeten te hebben.paar lange dagen gehad van vroeg op en veel klimwerk/loopwerk, maar toch weer grandioze momenten gehad te hebben.de eerste dag (13 sept}vertrokken we om 6 uur in ochtend richting uluru,waar we rond 15.uur aankwamen..om vervolgens om 17 uur opgepikt te worden,voor de zonsondergang bij uluru ,onder het genot van een wijntje en een hapje.hierna vervogde een heerlijke bbq met afsluiter de sterrenhemel.geweldig mooi.

De volgende dag 14 sept was het  om 5.20 klaar staan voor de zonsopgang  bij  de uluru,waarna we rondleiding om de uluru heen.hierna werden we naar de KAta Tjuta cuture center gebracht war we kunst en cultuur van de aboriginals konden bewonderen.ROnd 11 uur waren we terug.OM 13.35 uur stonden we klaar om  naar de kata tjuta  gebracht te worden voor een wandeling door de Valley of the winds. Hierna onder genot van een wijntje de zonsondergang bij de valley of the domes.bekeken..waarna we rond 20.00 uur weer terug waren.

15 sept :om 4.50 werden we opgepikt om naar king canyon te gaan.Onderweg hebben we heerlijk genoten van een ontbijt bij kings creek station.Daarna ging de reis verder om een wandeling te maken door de creek of kings canyon.was erg indrukwekkend.Hierna heb ik een helicoptervlucht over de canyon gemaakt .echt zo gaaf. hierna begaven we naar bus om terug te keren nar alice springs.waar ik om 20 uur in avond aankwam.

1. Jackie:
    15 september 2015
    Geweldige vakantie, zoveel te doen. Maak maar veel photos, want alles gaat zo vlug dan vergeet je sommige dingen gauw, dus met de photos kan je het allemaal terug halen. Ik ben jaloers, zoveel te zien gehebben en ik heb er nog niets van gezien. Enjoy!!!
  2. Mirjam:
    15 september 2015
    Mooie fotos! Geniet ervan!
  3. Yvon:
    15 september 2015
    wat is het daar schitterend.en wat zijn die foto's prachtig.
    zie dat je,je goed vermaakt.ben weer benieuwd naar je volgende verhalen en foto's.heel veel liefs en heel veel plezier.liefs yvon knuffff xxx
  4. Gonda Calis - Out:
    Prachtig
  5. Betty:
    15 september 2015
    Wat een geweldige reis heb je toch geniet ervan en zo te zien doe je dat ook het is echt een bijzonder mooie reis met veel indrukken en ik kan me voorstellen dat je geen 25 dollar gaat betalen voor een half uurtje internet ik ga weer genieten van je foto.s