22-9 milaa milaa naar innisfail

22 september 2015 - Innisfail, Australië

P1010234P1010271P1010302P1010312P1010313P1010324na vroeg vertrokken te zijn ben ik vanuit milaa milaa ,langs tolga naar atherton gereden.hier een chrystalgrot bekeken,wat erg mooi was. daarna door gereden via andere kant gebergte milaa milaa door vallei barron.naar tuly binnenladen.helaas kon ik niet overal komen en verder gereden naar innisfail waar i mijn volgende ovenachting  zou doen.tussendoor bij de milaa milaa waterval even een verfrissing gehaald. aangezien toch steeds rond 35 grd is.aangekomen in het mooi vissersplaats kreeg ik een heerlijke plaats bij zwembad.wat wil je nog meer .dus even een verfrissende duik genomen

1. Yvon:
    23 september 2015
    mooie foto's en de verhalen wat je beleefd vind het geweldig.geniet van de vakantie xxxx knuff
  2. Betty:
    Gewoon even een knuffel, ik geniet van al het moois dat je laar zien
  3. Patricia:
    23 september 2015
    Hallo lieverd, genietster,
    Wat een warmte, bofkont, en wat n mooie plaatjes
    Geniet ze van al dat moois en mooie weer. Hier eindelijk zon, komt vast van jou, hier heerst de herfstbuikgriep oid
    Nou, dus je mist niets ha ha. Behalve je kids natuurlijk, veel plezier lieve Ank. XXX Patricia