8 sept

8 september 2015 - Darwin, Australië

P1000289P1000394P1000276P1000320P1000275P1000352P1000330P1000345P1000271

Vandaag om 7 uur opgepikt voor een boottocht over de Corroboree Billabong in Mary river Westland.Bij aankomst werden we verwelkomt met de eertse walibi's die ik in live zag.Hier heb ik de crocodillen in het wild gezien ,zowel zoet als zoutwaterkrokodillen leven hier.Ook genoten van de mooie lotussen en waterlelies .Volop mooie watervogels zoals ibis,kingfisher ,waterhavik.jabiru,heron,brolga,pelikanen,kaketoe.veel gezien dus .

Na rond 12 weer terug in hotel teruggekeerd te zijn,even een broodje klaargemaakt.en een wandeling in het memorialpark .mooie monument ,waar jaarlijkse herdenkingen gedaan worden.Hier lekker geluncht met een prachtig uitzicht oer zee.

Na terugkomst heerlijk verfrissende duik genomen in het zwembad van het hotel.vanavond neemt Ineke me mee naar de casino hier.ben benieuwd.ben zelf niet zo van casino dus ben benieuwd wat me te wachten staat lucky me wel 10 dollar gewonnen hihihi.maar toch niet mijn ding.

1. Simone Van De Hel:
    8 september 2015
    Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar !!! Geniet van je vakantie .

Groetjes van Simone
  2. Betty:
    8 september 2015
    Je hebt een druk programma zijn er ook wel rustdagen straks als dit het tempo is voor de komende maanden dan kunnen we je opvegen na de vakantie hihi
    Maar wat een belevenis helemaal geweldig
  3. Cynthia:
    8 september 2015
    Erg leuk dat je naar je zin hebt
    Nog veel plezier gewenst xxx
  4. Ank out:
    valt mee hoor Betty ,don't worried hihihi
  5. Anita:
    Geweldig meid
  6. Rene Out:
    9 september 2015
    Hoop, dat er genoeg voor me overblijft om je hier in W.A. te laten zien.....
  7. Ank out:
    9 september 2015
    rene denk dat er genoeg overblijft hihihihi