24 sept bowen

24 september 2015 - Bowen, Australië

P1010389vandaag vroeg wakker geworden ,was helaas een onrustige camping.maar werd al vroeg begroet door een vaste bewonerP1010363

na een stop in Aye gemaakt te hebben ben ik rond half 12 geeindigd in Bowen.Ik twijfelde of ik door zou reizen maar ben toch gebleven en zonder spijt ,wat is het heerlijk hier. Eindelijk een strand waar ik kan zwemmen.Onderweg helaas veel walibi's dood langs de kant.voor ik op de camping me ging instaleren ben ik  eerst lekker gaan zwemmen in de zee.water was lekker van temperatuur.P1010368P1010395P1010369

na het zwemmen even geklommen over de rotsen ,wat geweldig mooi om te zien hoe schelpen er in gegroeid zijn.daarna naar de camping met mijn uitzicht over zee. grandioos.mijn eerst steak op de grill gemaakt,en daarna heerlijk genoten van een bakkie leut op bankje voor de camper en genieten van de zonsondergang .wat een mooie plek.misschien besluit ik wel om een dag langer te blijven ben in ieder geval alweer fitter dan gisteren.wat een dagje zee wel niet doet .P1010403P1010408P1010409