25 sept Bowen tot mackay via proserpine en airlie beach

25 september 2015 - Mackay, Australië

P1010411P1010414P1010415P1010418P1010419P1010423

vanmorgen weer vroeg op pad. Eerst heb ik op verschillende punten rondom Bowen van het uitzicht genoten.Flagstaff hill waar ook de haven en eilanden te zien zijn waar de film Australie is opgenomen. Bowen HIll en Mullers lagoon.P1010425Is een geweldige mooie omgeving

Daarna door getrokken naar earlie beach,is ook erg mooi maar na bowen toch een tegenvallen.of je moet echt een water evenement gaan doen .ik heb het maar gehouden met een lunch.P1010429

Na genoten te hebben van een geroosterde bananen brood  met cappucino ben ik doorgereden via de Peter van Haus dam in proserpine gebergte.erg veraf gelegen maar zeer de moeite waard .P1010433P1010435P1010436wat een grandioos project en een mooie omgeving.veel jasmijn en kleine violetkleurige vlindertjes .libelles van zeker 10 cm lang zwart en rood.helaas .kon ik niet stoppen want er was zelfs een afrikaans moment geweest .een witte ibis op een witte rund hihiihih

om 4 uur aangekomen in mackay op een weer mooie plek.aan een wetland .P1010446P1010448P1010449

heerlijk op een bankje genoten van de rust en uitzicht op de prachtige vogels ,zelfs vissen kwamen boven springen hihihihi.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gonda Calis - Out:
    25 september 2015
    Weer een mooie dag geweest dus
  2. Jansje:
    25 september 2015
    waren de tomaten en bananen rijp in bowen? Staat er bekend voor. Ja het is mooi daar overal, maar je bent er wel op de goede tijd van het jaar, want in jan. en febr march is het heet, regenachtig en benauwd, maar altijd mooi
  3. Jackie:
    25 september 2015
    Wat een vakantie zeg. Zo geweldig, en de photos zijn prachtig.
    Enjoy!!!
  4. Ank out:
    25 september 2015
    ja en suikerriet was ook rijp mijn god vast geen tekort aan het suiker hier hihihii. is zeker mooi hier
    tomaten zijn heerlijk
  5. Yvon:
    26 september 2015
    Hallo vakantie ganger. wat is de omgeving mooi en super foto's. Wacht weer op je nieuwe berichtjes en foto's. Nog hele fijne reis.en geniet van de mooie omgeving. Liefst yvon knuff xxx