26 sept.eungelaa netherdale/owens creek,naar carmilla beach ,rockhampton

27 september 2015 - Bundaberg East, Australië

s,morgens eerst 75 km terug gereden naar nat park eungelia netherdale,daar had ik gisteren niet veel zin meer in. eerst halverwege de berg een stop met uitzicht over de vallei  eungelia. waarna ik doorreed naar de broken dam. kijken of ik de platynus kon spotten maar helaas alleen de vogels wachtten me letterlijk op eerst de kukadee die me met mijn cappucino zat te bekijken en op te wachten,daarna werd ik letterlijk toegezongen door een kanarie.en ben ik de bush in gegaan hihihi.wachttend aan de waterkant wat wel heerlijk relaxt was.wat een rust.P1010456P1010458P1010459P1010464P1010466P1010472P1010476en ja vandaag moest ik er echt aan geloven ,ik moest stoppen voor een suikerriet transport  .wel mooi systeem overigens

daarna doorgereden en de hoop te kunnen zwemmen bij Carmilla beach.maar helaas het was eb en het water had zich zeker 1 km teruggetrokken.pffff

P1010477P1010482dit was aan de andere kant van het strand daar heeft zich een rivier gevormd vanuit de zee .echt gaaf alleen daar mocht je niet zwemmen.

daarna maar verder gereden naar rockhampton.

1. Jansje:
    27 september 2015
    waaeschijnlek mocht je daar niet zwemmen omdat er een riooluitlet is, Dat is vaak het geval, maar je hebt nog geen regen gehad en voor de rest zijn het toch maar kleine tegenvallertjes hier en daar. Je hebt een prachtige trip en ik verheug me echt op je verhaal love jans