27 sept.via gladstone,agnes water ,nat park eurimbula naar bundaberg

27 september 2015 - Bundaberg East, Australië

P1010483eerst maar eens de mount etna op.aangezienik die in italie niet kan doen doe ik het hier wel hihihih.echt mooi en rustig. uitzicht over rockhampton.P1010489ook een mooie bloemengroei op de berg

P1010493hier de uitzicht over Yeppoon waar ik straks doorheen rijd om naar Gladstone te rijden.P1010495P1010496dit is een klein maar leuk vissershaven terwijl ik genoot van cappucino brak er een onweersbui uit.kort maar hevig.daarna verder gereden via agnes water en nat park eurimbulaP1010498en ja daar kwam ik zowaar de eerste kangeroos tegen die zich lieten fotograferen  en niet wegwaren voor ik er een kon nemen hihihihi.P1010500en nog even over een smal pad voor 1 auto over de deepwater rivier.overigens ook nog wilde everzwijnen gezien maar kon die helaas niet vastleggen.net als de emoes kangeroes die ik in het wild zag .ach ja kan niet alles hebben hihihi.vandaag beetje op tijd in Bundaberg gearriveerd .morgen maar even kijken denk alleen wat in de buurt en even een relax dag .

1. Jansje:
    27 september 2015
    als je veel wildleven zien, moet je s,avonds rijden, maar mischien zie je dan een kangeroo door je windscreen komen!!!!!!en als er een wombat op de weg is , stop maar, een van die stopte ons door een gat in de radiator, de fan er door en van alles en nog wat. De wombat liep weg!!!!!! Als Jans out nog in bundaberg woonde kon je haar bezoeken, pech gehad love
  2. Sharon:
    Het Ank,
    Wat super mooi allemaal prachtige foto's en prachtige natuur! Je geniet vol op een droom die uit komt. Have functie dikke knuffel
  3. Gonda Calis - Out:
    27 september 2015
    Ik heb het gevoel dat ik met je meereis. Wat geweldig allemaal
  4. Gonda Calis - Out:
    27 september 2015
    Ik kijk uit naar je volgende verhaal