de reis is begonnen

5 september 2015 - Darwin, Australië

P1000036Na een lange vermoeiende reis ben ik om 5 uur in de ochtend op 5 sept aangekomen op Darwin. Na een verfrissende douche ,op pad voor een sim ,die was snel gevonden ,maar toen moest het nog geactiveerd worden.En aangezien ik wist dat ineke op mijn telefoontje wachtte dan maar op zoek naar een "blikken telefoon"hihihi zoals ineke het noemt.muntjes telefoon dus hihihi Die kwam me oppikken en heb een rondtour door Darwin gehad.heerlijke lunch en koffie gedaan in verschillende delen 'Hierna ging ik even rusten voelde moeheid toch toeslaan hihihi.Om 18 ur pikt ineke meer weer op waarna we korte rondtour hadden bij de haven ,en heerlijk genoten hebben van de zonsondergang en gegeten hebben bij de werf.Ging er al vroeg in want was toch wel knock out hihihi maar ja mag ook wel na 2 dagen licht en weinig slapen . maar zo de moeite waard

1. Daniëlle:
    5 september 2015
    Hi Ank, Wat een vermoeiende reis! Maar fijn dat je veilig bent aangenomen. Leuke foto's! Fijne tijd daar, Ik blijf je volgen. Groetjes Daniëlle
  2. Betty:
    5 september 2015
    Lieve Ank ben blij dat je er veilig bent ik kan me voorstellen dat je k.o. ging en wat een leuke foto,s ik verheug me al op je volgende verslag dikke knuffel van ons xxx
  3. Sharon:
    Hey Kanjer,
    Fijn om te horen je eerste verhaal, heerlijk en vermoeiend. Veilig aan gekomen super, heerlijk verder genieten daar en ben benieuwd naar je volgende foto's zijn erg mooi. Spreek je snel weer en have fun xxx
  4. Rene Out:
    6 september 2015
    Blij, dat je velig bent aangekomen. Wat 'n afstand he?
  5. Mirjam:
    6 september 2015
    Wat leuk zeg. Heel veel plezier!
  6. Frank:
    6 september 2015
    mooi dat je goed bent aangekomen, 17 000 km in 27 uur vliegen dat is goed.. wij zijn nu maar 3820 km weg van waar je bent. en die bijna 4000 km duren nog een 2 maanden?????
    enjoy je vakantie
  7. Charles Alberto Out:
    6 september 2015
    Nou jouw bezoek aan Australië is begonnen. Maak er iets mooi van.
  8. Rita:
    6 september 2015
    Fijn dat de reis goed gegaan is. Geniet er van en doe Ineke maar de groeten
  9. Ank out:
    7 september 2015
    dank jullie wel,ja frank geduld kom echt wel hihihihi neem toeristische route hihih
  10. Gonda Calis - Out:
    8 september 2015
    Fijn zo en leuk je reislogger. Geniet ervan wij volgen dan jeverhalen wel.