6 sept

7 september 2015 - Darwin, Australië

P1000061vandaag  kwam liduina gezellig om 8 uur ontbijten,waarna we naar het lichtfield national park vertrokken.na een paar uur rijden maakten we de eerste tussenstop bij bulhilsrock .de onderste laag van de florence waterval. Hier hebben we een heerlijk verfrissende duik genomen.hier kwamen we ook een mooie firetale lizzard tegen.helaas was hij te snel voor een foto .

hierna reden we langs de lost city ,opgestapelde stenen,die natuurlijk zo ge komen zijn.en hierna kwamen we bij de Rock refuses geweldige uitzicht over het nationalpark .door een waterval uitgesleten rotsen . Al door rijdend bleef ik me verbazen over de hoeveelheid en de hoogte van termieten bergen.Via een lijkend op een safaritocht ,kwamen later een creeck tegen ,zelfs liduina was er nog nooit geweest.na de creeck kwamen we bij berrysprings en hebben we heerlijk lunch/diner genoten onder begeleiding van live muziek.

rond 6 uur waren we weer terug bij hotel waarna we nog even over markt gelopen waarna ik weer naar hotel ging .hoog tijd om t slapen

1. Sharon:
    7 september 2015
    Wauw wat een prachtige foto's en verslag. Heerlijk ondernemen en genieten. Je straalt er over heerlijk om te zien en te lezen dat je super geniet. Lees snel meer van je xxx